donderdag 2 september 2010

'Oude' kerstkaarten

Ik wil jullie de kerstkaarten van vorig jaar niet onthouden.
Hiervoor had ik gelijk een leuk idee: uitschuifkaarten (in het groot en staand gezien bij Het Scrapbook Atelier) maar dan iets kleiner, zodat ze in een gewone envelop zouden passen.
De constructie was vlot gemaakt, de bewerking was een ander verhaal.... Ik vind het namelijk niet leuk om 2 dezelfde kaarten te maken, al ziet een ander daar niets van! Heerlijk een paar weekjes gefröbeld, zoals je ziet :) Ik vond het erg leuk om te doen. Eigenlijk was dat mijn eerste kennismaking met het maken van kaarten. O ja, in elkaar geschoven waren de kaarten 10x10 cm.



 
Misschien een leuke inspiratie voor de komende tijd?!

Groetjes!

2 opmerkingen :

  1. Wauw wat een mooie kerstkaarten zeg!!
    Ik verbaas me er steeds over hoe mooi je kaarten zijn.
    Je zegt steeds dat je niet zo veel scrapt.
    Nou dan vind ik dat je het aardig goed doet!!
    Supergaaf zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He hoi! Ik ontdek ineens dat jij ook gezellig een blog hebt, wat leuk!
    Je kerstkaarten van vorig jaar waren prachtig. Ben je alweer bezig voor dit jaar?
    Veel plezier met freubelen en tot gauw.
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen