zaterdag 14 juli 2012

Cadeautje voor mijn zus

Mijn zus(je) was woensdag jarig en viert vandaag een klein feestje. Reden voor een cadeautje dus!
Alleen wilde ze het liefst geld...
Maken we daar wat anders van ;-)
Ik had nog een 'oude' mp3-speler en aangezien zij net met hardlopen begonnen is, heb ik daar even goede muziek en een trainingsprogramma op gezet.
Daarnaast wat geld in een envelopje.
Het doosje van de speler heb ik beplakt met Graphic 45 paper en toen nog iets opgeleukt.

Groetjes!
En tot een volgende keer!

2 opmerkingen :

  1. Hoi Diane,
    Wat heb je dit weer leuk gemaakt zeg!
    Heel origineel om zo je kadootje te geven.
    Prachtig papier trouwens....ken ik niet...welke lijn van Graphic is dit dan??
    Je boekenlegger van de vorige post is ook leuk.
    Heb ik gemist??
    Ik zie hem net pas.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Patricia!
    Ja allemaal kleine dingen nu... Best leuk zo.
    Papier van 45 heet 'Curtain Call Collection'. Ik vind hem mooi en stoer tegelijk. Maar een paar vellen gekocht hoor. ABC heb ik nu zo goed als compleet! Kan ik nog wat leuks mee gaan doen ;-)

    Groetjes!!!
    Misschien een keer een workshop samen gaan doen. Lijkt me gezellig, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen