zondag 24 maart 2013

Jubileumboekje

Hallo allemaal,

In januari bestond Het Scrapbookatelier alweer 6 jaar!
Ze gaven toen kleine workshops en hebben ook een geweldig weekend georganiseerd. Helaas was ik verhinderd dat weekend, maar aan een kleine workshop kon ik wel meedoen!
Ik zag het papier en moest gelijk denken aan het verjaardagspartijtje van Stan en Jur.
Dus... heb ik 2 boekjes gemaakt voor de mannen!

Dit is het boekje van Stan, die van Jur hebben we inmiddels naar hem gebracht!
Zo hebben ze een mooie herinnering aan hun partijtje van afgelopen jaar.

Vrijdag en zaterdag heb ik uiteindelijk wèl mee kunnen doen aan de grote workshop van het jubileum. Ik hoop dat ik er mooie foto's voor kan vinden om mee te gaan scrappen. Want er kunnen wel 150 foto's in!!! Van de zomer maar veel foto's gaan maken ;-)

Leuk dat je een kijkje kwam nemen.
Kijk ook eens op de Facebookpagina's van Het Scrapbook Atelier en Scrap & Co.

Groetjes Diane

1 opmerking :

  1. Hoi Diane,
    Wat een mooi boekje is dit geworden. Ik wilde ook graag mee doen maar kon ook niet helaas. Jouw boekje ziet er echt zo superleuk uit. Waar hebben jullie het feestje gevierd het ziet er allemaal erg gezellig uit.
    Je winterblikjes uit je vorige post zijn ook erg leuk. Wat leuk dat je toch nog hebt kunnen meedoen aan de jubileumworkshop. Ik wilde wel maar vond het te duur. Het boek is wel erg gaaf heb ik gezien. Ik ben benieuwd naar de afwerking daarvan. Zal ook vast weer erg mooi zijn. Tot de volgende keer.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen