maandag 23 april 2012

Poësie-album nieuwe stijl

Hoi allemaal!

Ja, alweer een berichtje van mij!
Dit keer een korte hoor.
Sommige meiden in groep 8 hebben 'het poësie-album' weer nieuw leven ingeblazen! Dat vind ik een geweldige ontwikkeling. Al die (oppervlakkige) vriendenboekjes vindt deze juf niet zo leuk meer. Dus kom maar op met die albums!!!
Wel heb ik er een 'nieuwerwetse' invulling aan gegeven. En wel met plaatjes uit een blokje van de Action en wat restpapier uit mijn bak. Het gedicht heb ik geschreven, echt als een vers voor meiden die de stap gaan maken naar het voortgezet onderwijs...

Mijn versie van een poësieversje voor dames uit groep 8:


Sorry voor de flits, maar het is inmiddels avond...
En het moet natuurlijk wel plat blijven in zo'n album hè.
Nu maar hopen dat de meiden het leuk vinden (stoer, maar toch ook wel echt voor meiden).

Tot ziens maar weer!

2 opmerkingen :

  1. Wat een leuk idee om het zo te versieren,lekker stoer voor de meisjes uit groep 8 ,leuk gedaan.

    groetjes agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana,
    Wat een leuk idee om het album op deze manier te versieren. Erg leuk.... maar de juf is hier wel een stuk drukker mee dan het invullen van zo'n vriendenboekje.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen