donderdag 29 november 2012

Jaaaa!!!!! Eindelijk....

Ja, je leest het goed!

Eindelijk heb ik het boek voor mijn ouders af...
De laatste tijd waren er zoveel andere dingen die even belangrijker waren. Maar nu is het boek dan toch echt op de kast beland bij mijn ouders. Ze vonden het prachtig.
Ik heb flink wat foto's kunnen verwerken, maar ook nog een hele stapel overgehouden ;-)
De teksten in het boek zijn minimaal. Dit heb ik expres gedaan, omdat het anders mijn beleving van de dag zou zijn en niet die van hen.

De foto's zijn vreemd van kleur, maar ik kreeg ze vanmorgen niet mooier.... De eerste foto geeft de kleuren goed weer.
De papierlijn is Fika van Maya Design. Mocht iemand nog papier te kort komen... ik heb nog wat liggen en ben wel helemaal klaar met deze kleuren (pffff).
Het was een leuk project, maar ik ben blij dat het nu af is.

Tijd voor een paar kerstkaarten!!!

Leuk dat je er even was,
tot gauw!

Liefs Diane
















2 opmerkingen :

  1. Ton vd Meijden29 november, 2012

    Jeempie, wat moet dat een werk geweest zijn zeg! Complimenten met het resultaat. Mijn ouders zijn volgend jaar 50 jaar getrouwd, ik zie al waar ik terecht kan voor net zo'n boek (;

    Groetjes,
    Ton

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooo Diane, wat een werk he. Maar wel gaaf hoor.
    Dat is pas een kado en een prachtig herinnering voor je ouders.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen