maandag 18 oktober 2010

Afscheid...

Ja, het is zover!
Joep gaat ook gauw naar de basisschool... (slik, de tijd gaat inderdaad erg snel).
Dus gaat hij afscheid nemen op de Peuterspeelzaal de Boskabouter en ook bij het peuterzwemmen.
Had ik op de blogs van Ingrid en Patricia van die leuke giftboxjes gezien voor thee en wat lekkers.
Samen met de jongens aan het snijden en versieren geweest en dit is het resultaat. Het dp is van BoBunny, gekocht bij Het Scrapbookatelier. Net als (bijna) alles wat ik gebruik... (hihi). Ik kom graag en veel bij Karin.

Ze vonden het erg leuk om samen met mij hieraan te werken. Natuurlijk heb ik zelf het afwerken gedaan toen zij al lang en breed op één oortje lagen ;-)
De doosjes bevatten 4 zakjes thee en een aantal heerlijke chocolaatjes van het seizoen! Ik zou zelf maar al te graag zo'n doosje krijgen als juf!

Nu maar hopen dat de juffen van Joep (4 stuks!) ze ook leuk vinden. Dinsdag (=morgen) geven we de eerste weg aan de zwemjuf waar ik al zo'n 5 jaar babypeuterzwemmen bij heb gedaan. Toch wel een raar gevoel dat je daar dan niet meer wekelijks in het water ligt met je kids... Maar, we gaan gewoon door met de zwemlessen, dus dat zal wel goedkomen! Juf Brigit zullen we zeker nog wel zien.


2 opmerkingen :

  1. Leuke theedoosjes Diane. Ze zijn leuk en makkelijk om te maken en heel erg leuk om te geven. Ik weet zeker dat de juffen er heel blij mee zijn!! Ze zien er prachig uit. De tijd gaat inderdaad snel. Ik heb gelukkig nog 1 jaartje voordat Niels naar school gaat. Nog bedankt voor de verwijzing naar mijn blog. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Diane! Wat zijn deze doosjes leuk om te maken he? En om te geven.
    Ja, de tijd gaat hard, maar het zal vast ook wel lekker zijn om ze straks allebei op school te hebben toch?
    Nog een fijne avond!
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen