maandag 11 oktober 2010

Baby-boom!!!

In september is er een ware baby-boom in mijn omgeving geweest... En ik dacht dat ik uit die periode in ons leven was :)
Dus... een aantal kaartjes gemaakt. En dat terwijl ik echt niets met kaartjes maken had. Ik vind het nu best leuk om er een in elkaar te fröbelen.

De eerste die ik met jullie wil delen is die voor een achternichtje van me. Mijn nicht kreeg het vierde meisje op rij. Een roze kaartje ligt dan zo voor de hand. Dat wilde ik niet echt. Het is een experimentje met veel kleuren geworden.

Ergens had ik een uitschuifkaartje gezien. Dat vond ik wel eens een leuk idee. Het kaartje is gemaakt van Color Core. De dessinpapieren zijn zomers en dus ook vrolijk voor een babykaartje.
Op de voorkant van het geboortekaartje stond: 5 + 1 = 6. Ik heb op de uitschuifkaart gezet: 1 & 1 = 6 ! Als grapje.

Aan de binnenkant met verschillende cirkels een schrijfvlak gemaakt. Ik maak de cirkels nog stees met een snijapparaatje en mallen van Fiskars... misschien toch een keer overstappen op cirkels van Nestabilities...
Leuk idee voor de Sint / Kerst of mijn verjaardag!
Ach, er blijft nog zoveel te wensen op scrapgebied. Ja toch?!?!

Misschien ook nog even gauw een ander kaartje erop zetten...
Tot zo ;)


Geen opmerkingen :

Een reactie posten